My Daoist Life (4)

ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕တာအိုဝါဒီဘဝ (My Daoist Life)

အခန္း(၄) ဆရာမ အသစ္

ကြၽန္ေတာ္လုပ္လိုက္မိတဲ့ကိစၥေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ ေက်ာင္းကေန အထုတ္ခံရမတတ္ ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း အဘိုးရဲ့စကားေၾကာင့္ ေနာက္ဆုံးမွာ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက အေလွ်ာ့ေပးခဲ့ရတယ္။
အဲ့အခ်ိန္တုန္းက ေက်ာင္းအုပ္ၾကီး Han က ကြၽန္ေတာ့္ကို Ba Jiao မူလတန္းေက်ာင္းကထုတ္ဖို႕စိတ္တင္းထားျပီးျပီလို႕ေျပာတယ္။ အဘိုးက သူ႕ကိုတစ္ခြန္းပဲေျပာလိုက္တယ္။
"ဒီရြာမွာ က်ဳပ္ေျမးက ဘယ္လိုလူဆိုတာ မသိတဲ့လူမရွိဘူး။ တစ္ခုခုျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွ ခင္ဗ်ားေနာင္တမရနဲ႕"
အဲ့အခ်ိန္မွာ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက ၾကက္သီးေတြထျပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို အဲ့မူလတန္းေက်ာင္းမွာပဲ ဆက္ေနခြင့္ေပးလိုက္တယ္။

ေက်ာင္းသားေတြကေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး။ မေမွ်ာ္လင့္တာက ဆရာမ Gao Dao Ying ဟာ တစ္လေတာင္မျပည့္ေသးပဲ ခြင့္ယူသြားခဲ့တယ္။ အဲ့အခ်ိန္ကစျပီး ဘာသာစကားအခ်ိန္ဆိုရင္ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီး Han ကိုယ္တိုင္လာသင္ေပးတယ္။
ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက သူ႕အခ်ိန္အတြင္းမွာ ကြၽန္ေတာ္ အခန္းထဲမွာေနခ်င္လည္းေန၊ ထြက္ခ်င္လည္းထြက္ခြင့္ရွိတယ္လို႕ေျပာတယ္။ သူ႕ရဲ့တစ္ခုတည္းေသာေတာင္းဆိုခ်က္ကေတာ့ စာသင္ခန္းအတြင္းမွာ ထူးဆန္းတဲ့အရာေတြ မျဖစ္ဖို႕ပါပဲ။

ကြၽန္ေတာ္က အေျခအေနကိုနားလည္ေတာ့ အဲ့အခ်ိန္ကစျပီး အတန္းထဲမွာ အာရုံစိုက္ျပီးနားေထာင္တယ္။ အဘိုးက ကြၽန္ေတာ့္ကို အႏိုင္က်င့္မခံရတဲ့၊ ျပႆနာမရွာတဲ့ သာမန္ကေလးတစ္ေယာက္ပဲ ျဖစ္ေစခ်င္ခဲ့တယ္။ ဒီေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေက်ာင္းမွာ ထူးဆန္းတာေတြမလုပ္ဖို႕ ကတိေပးခိုင္းတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း အဲ့ကတိကိုထိန္းရမယ္ေလ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္က ပိုျပီးစကားနည္းလာခဲ့တယ္။ ဆရာ စာရြတ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ္သာလိုက္မရြတ္ေနခဲ့ဘူးဆိုရင္ တျခားကေလးေတြက ကြၽန္ေတာ့္ကိုအသြားျပီလို႕ထင္မွာပဲ။ မေျပာႏိုင္တာမဟုတ္ေပမယ့္ မေျပာဖို႕ဆုံးျဖတ္ခဲ့တာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္အေတြးေတြကိုလည္း အတန္းေဖာ္ေတြကနားမလည္သလို သူတို႕ေျပာတာေတြကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္ စိတ္မဝင္စားဘူး။

ရြာထဲမွာ ဆရာဆိုတာ အင္မတန္မွရွားတယ္။ Ba Jiao မူလတန္းေက်ာင္းမွာ ေျခာက္တန္းအထိရွိေပမယ့္ ဆရာကေျခာက္ေယာက္ပဲရွိတယ္။ ဒီေတာ့ ဆရာေတြက အလုပ္တစ္ခုထက္ပိုလုပ္ရတယ္။ ဥပမာ - ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးဆိုရင္ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးလည္း ျဖစ္သလို ေျခာက္တန္းေတြကို ဘာသာစကားသင္တဲ့ဆရာလည္း ျဖစ္တယ္။ အခုေတာ့ သူက တစ္တန္းေတြကိုပါ သင္ေပးေနရတယ္။ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက သိပၸံလည္း သင္သလို တခါတေလမွာ ကာယတို႕၊ ဂီတတို႕ပါသင္ရတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘာသာစကားသင္တဲ့ဆရာက ကာယဆရာလို႕ ေျပာရင္မမွားဘူး။ ဘာလို႕လည္းဆိုေတာ့ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက ကြၽန္ေတာ္တို႕အခန္းကို ကာယပါသင္ေပးလို႕ေလ။ Guo Daoying ခြင့္ယူသြားေတာ့ ဆရာေတြက လက္မလည္ခဲ့ဘူး။

ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ Guo Daoying ဟာ သူခြင့္ယူေနတဲ့အခ်ိန္အတြင္းမွာ အဆက္အသြယ္နဲ႕တျခားေနရာကိုေျပာင္းေ့ရႊသြားခဲ့တယ္။ ဒီေတာ့ ပညာေရးဝန္ၾကီးဌာနက ဆရာျဖစ္သင္တန္းက ေအာင္လာတာမၾကာေသးတဲ့ ဆရာမတစ္ေယာက္ကိုလႊတ္လိုက္တယ္။
ဆရာမအသစ္က Lin Jing လို႕ေခၚျပီး အင္မတန္မွေခ်ာတယ္။ အလယ္တန္းေက်ာင္းကေနထြက္လာတာမၾကာေသးေတာ့ အသက္လည္း ငယ္တယ္။ အဲ့အခ်ိန္ Lin Jing က ကြၽန္ေတာ္တို႕ဆရာမအျဖစ္ တာဝန္ယူခဲ့ခ်ိန္မွာ သူ႕အသက္က ၁၈ ေတာင္မျပည့္ေသးဘူး။ အတန္းထဲကကေလးေတြက မရင့္က်က္ေသးေပမယ့္ အလွအပကိုခံစားတတ္မႈက ရင့္က်က္ေနခဲ့ျပီ။

ကြၽန္ေတာ္ကလြဲရင္ အတန္းထဲက ကေလးငါးဆယ္ေက်ာ္ေလာက္က သူ႕ကိုခ်စ္ၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း လွတဲ့လူကိုၾကိဳက္ေပမယ့္ သူ႕ကိုယ္က ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္ဝါကို သေဘာမက်ဘူး။ အဲ့အေရာင္အဝါက ကြၽန္ေတာ့္ကိုရန္သူၾကီးလို သေဘာထားေနတယ္။
"ဆရာမနာမည္က Lin Jing ပါ။ Huang Yan ဆရာျဖစ္သင္တန္းေက်ာင္းကေနေအာင္လာတာပါ။ ဆရာမကလည္း 'ခ်ိဳ'ေတာင္ျမိဳ႕နယ္မွာေမြးခဲ့တာဆိုေတာ့ သူစိမ္းလို႕မထင္ပါနဲ႕"
Lin Jing ရဲ့အသံက အင္မတန္မွနားဝင္ခ်ိဳျပီး သူစကားေျပာတာနဲ႕ ကေလးအေယာက္ငါးဆယ္ေက်ာ္ေလာက္က တိတ္သြားတယ္။
"ဘာေမးစရာရွိေသးလဲ"
Lin Jing က ကေလးေတြကို စကားေျပာခြင့္ေပးလိုက္တယ္။
အဆင့္ဘိတ္ခ်ီးရျပီး အေၾကာက္အရြံ႕ကင္းတဲ့ ဖက္တီး Huang Shulang က
"ဆရာမမွာ ရည္းစားရွိလား" ဆိုျပီး ေမးလိုက္တယ္။

မင္းလိုေကာင္စုတ္ေလးက ဒီလိုေမးခြန္းေမးတာ ဘာသေဘာလဲ? သူက ဘယ္ေလာက္ပဲငယ္ေနပါေစ၊ ငါတို႕နဲ႕ဆိုရင္ အရြယ္ကြာျခားမႈရွိတာပဲ။
ကြၽန္ေတာ္ကလြဲရင္ တစ္တန္းလုံးကလူေတြက ရယ္ၾကတယ္။ ဒီလိုအဆင့္အတန္းမရွိတဲ့အေၾကာင္းအတြက္ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ့္လိုမာနရွိသူက တစ္ခ်က္ေတာင္မရယ္ႏိုင္ဘူး။ ဘာလို႕လည္း ဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က တာအိုဝါဒီဆရာကိုး။

Lin Jing က ႏွစ္ျခိဳက္ဖြယ္ရယ္ေမာလိုက္တယ္။ အဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕ရင္ကနည္းနည္းလႈပ္သြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ မေတာ္တဆ ခိုးၾကည့္လိုက္မိတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္လိုပဲ သူ႕လည္ပင္းမွာဆြဲထားတဲ့ အရာေလးတစ္ခုကိုသတိထားမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲ့အရာကဘာလည္းဆိုတာ မျမင္ရဘူး။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ကြၽန္ေတာ္ဆြဲထားတဲ့ ေၾကးနီျပားကိုထုတ္ျပီးေဆာ့ေနခဲ့တယ္။
ဖက္တီးက
"ဆရာမ၊ ဟိုမွာ Huang Jingyang ကအတန္းထဲမွာ အရုပ္နဲ႕ကစားေနတယ္" ဆိုျပီးလွမ္းတိုင္တယ္။

Lin Jing က ကြၽန္ေတာ့္နားေလွ်ာက္လာတယ္။ အဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕ဆီက ေနလို႕ထိုင္လို႕ခက္တဲ့ မည္းေမွာင္တဲ့ခ်ိေတြ ကြၽန္ေတာ့္ဆီေရာက္လာတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ့ကနဦးခ်ိက အဲ့မေကာင္းတဲ့ခ်ိကိုဆန္႕က်င္လိုက္တဲ့အတြက္ ေနရထိုင္ရခက္တာ ခ်က္ခ်င္းေပ်ာက္သြားတယ္။
Lin Jing က ေလသံမာမာနဲ႕ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေမးတယ္။
"ဘာလို႕ စာသင္ခန္းထဲမွာ အရုပ္နဲ႕ေဆာ့ေနတာလဲ"
"ဒါအရုပ္မဟုတ္ဘူး၊ ဆရာမလည္ပင္းမွာလည္း အဲ့လိုမ်ိဳးတစ္ခုရွိတယ္"
ကြၽန္ေတာ္က Lin Jing ေမးတာကို ေအးစက္စြာပဲ ျပန္တုန္႕ျပန္ခဲ့တယ္။ ပုံမွန္ဆိုရင္ ျပႆနာရွာတဲ့သူ ဟုတ္ရုံတင္မက အာခံတဲ့လူဆိုျပီး နာမည္တပ္လိုက္ျပီ။
"ေက်ာင္းဆင္းရင္ အိမ္မျပန္နဲ႕ဦး"

ဖက္တီး Huang Shulang က ကြၽန္ေတာ္ အဆူခံထိရင္ ေက်နပ္ေနျပီ။ တကယ္ေတာ့ ေက်ာင္းမွာဆက္ေနခဲ့ခ်င္တာက သူေလ။ ဘာလို႕လည္းဆိုေတာ့ ဆရာမ Lin နဲ႕အတူရွိမွာကိုး။ အခုေတာ့ ေက်ာင္းမွာေနခဲ့ရတဲ့သူက ကြၽန္ေတာ္ျဖစ္ေနတယ္။
ဒီေတာ့ ဆရာမ Lin စိတ္ကူးေျပာင္းသြားေအာင္လို႕ စာသင္ခ်ိန္ျပီးတဲ့အခါမွာ ဖက္တီးက ဆရာမဆီသြားျပီး ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ပတ္သတ္တဲ့ေကာလာဟလေတြ သြားေျပာျပတယ္။ ဒါေပမယ့္ Huang Shulang ထင္ထားသလိုျဖစ္မလာခဲ့ဘူး။ ဆရာမ Lin က ငယ္ငယ္တည္းက ဘာသာမဲ့အေနနဲ႕ပ်ိဳးေထာင္ျခင္းခံခဲ့ရတာကိုး။ ဒီေတာ့ Huang Shulang ေျပာတာေတြအကုန္လုံးကို အယူသည္းတယ္ဆိုျပီးပယ္လိုက္တယ္။ Huang Shulang ရဲ့လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ Lin Jing ဟာ ကြၽန္ေတာ့္အေပၚ ပိုျပီးစိတ္ဝင္စားသြားခဲ့တယ္။
ကေလးေတြက Lin Jing နားမွာအျမဲဝိုင္းေနျပီး သူအိမ္သာသြားရင္ေတာင္မွ အေနာက္ကတေကာက္ေကာက္လိုက္ၾကတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ဆရာမက ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးရဲ့အကူအညီေတာင္းရေတာ့တယ္။
"ေ-ြး မသားေလးေတြ! မင္းတို႕ေတြ ေနာက္တစ္ခါ Lin Jing ကိုအိမ္သာထဲအထိလိုက္မယ္ဆိုရင္ မင္းတို႕ရဲ့ ** ေတြကိုျဖတ္ျပီးေခြးေကြၽးပစ္မယ္"
ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးရာထူးဆိုေပမယ့္ ယဥ္ေက်းလွသူေတာ့မဟုတ္ဘူး။
** ရွိတဲ့ေယာက်္ားေလးေတြဟာ အကုန္လုံးထြက္ေျပးသြားၾကျပီး ** မရွိတဲ့မိန္းကေလးေတြဟာလည္း လန္႕ျပီးေျပးသြားၾကတယ္။

ကြၽန္ေတာ္က ဆရာမ Lin ရဲ့ေအးစက္တဲ့ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္ဝါကိုမၾကိဳက္တဲ့အတြက္ သူ႕နဲ႕ေဝးႏိုင္သမွ်ေဝးေအာင္ေရွာင္တယ္။
Lin Jing က အိမ္သာကထြက္လာျပီးေနာက္ ကြၽန္ေတာ့္အေနာက္ကေနလာျပီး
"နင္ကတကယ္လိပ္ျပာေတြအမ်ားၾကီးကို ေရာက္လာေစတာလား" ဆိုျပီးေမးတယ္။
ကြၽန္ေတာ္က လွည့္မၾကည့္ပဲနဲ႕ေတာင္ Lin Jing လာမွန္းသိတယ္။ ပထမက ကြၽန္ေတာ္ထြက္ေျပးမလို႕ပဲ၊ ဒါေပမယ့္ ေကာင္စုတ္ေလးေတြက ကြၽန္ေတာ့္လမ္းပိတ္ထားတယ္။ အဲ့ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ေခါင္းညိတ္လိုက္တယ္။ Ba Jiao မူလတန္းေက်ာင္းမွာ ဒီအေၾကာင္းကိုမသိတဲ့လူမရွိဘူးေလ။ အဲ့ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က ဘာလို႕ျငင္းရမလဲ?

"ဘယ္လိုျဖစ္ႏိုင္မလဲ၊ အတန္းထဲမွာ ျပႆနာရွာတာကမွားတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါက လိပ္ျပာေတြနဲ႕မဆိုင္ဘူး။ လိပ္ျပာဆိုတာ ေလာကရဲ့သဘာဝတရားတစ္ခုပဲ။ အဲ့ေန႕က မင္းဘယ္လိုပဲ ကခဲ့ကခဲ့၊ လိပ္ျပာေတြလာတာက တျခားအေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္မွာပါ"
Lin Jing ကျပဳံးျပီးေျပာတယ္။
"ဆရာမ၊ အဲ့ကိစၥကအမွန္ပဲ။ အဲ့ေန႕က သူ႕ေအာ္ျပီးကခုန္ေတာ့ အတန္းထဲမွာ ငလ်င္လႈပ္သလိုတုန္ခါသြားျပီး အကုန္လုံး ေျမေပၚလဲက်သြားတယ္။ ေနာက္ေတာ့ အျပင္ကလိပ္ျပာေတြအမ်ားၾကီး ဝင္လာတယ္"
Huang Shulang က ေၾကာက္လန္႕တၾကားေျပာတယ္။
"ကဲ၊ အကုန္လုံးနားေထာင္ၾက။ လိပ္ျပာဆိုတာ သဘာဝတရားပဲ။ ဒီလိုလိပ္ျပာေတြအမ်ားၾကီးစုတာက ေနရာအမ်ားၾကီးမွာ ျဖစ္ခဲ့ဖူးဘူး။ ဆရာမတို႕က သိပၸံပညာကိုလက္ကိုင္ထားရမွာျဖစ္ျပီး အယူသည္းတာေတြစြန္႕လႊတ္ရမယ္"
Lin Jing  က ေက်ာင္းသားေတြကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ရွင္းျပတယ္။

ဒီေတာ့ Huang Shulang က သူမွန္ေၾကာင္း သက္ေသျပခ်င္တာနဲ႕ဝင္ေျပာတယ္
"ဆရာမ Lin၊ အဲ့လိုဆို Huang Shulang ကိုထပ္ကခိုင္းၾကည့္ပါလား? အဲ့ဒါဆိုရင္ သူလိပ္ျပာေတြကိုေခၚႏိုင္တာ ဟုတ္လား၊ မဟုတ္လား သိတာေပါ့"
မေမွ်ာ္လင့္စြာနဲ႕ ဒါကို Lin Jing က သေဘာတူလိုက္တယ္။
"အင္း၊ ေက်ာင္းသား Huang Shulang ေျပာတာမွန္တယ္။ လက္ေတြ႕လုပ္တာက အမွန္တရားကိုထုတ္ေဖာ္ဖို႕အေကာင္းဆုံးနည္းလမ္းပဲ။ ေက်ာင္းသား Huang Jingyang၊ ဟိုရက္တုန္းကလိုကျပီးေတာ့ လိပ္ျပာေတြကိုေခၚႏိုင္မလားဆိုတာ စမ္းၾကည့္ပါလား"

ကြၽန္ေတာ္ ေခါင္းကိုခါလိုက္တယ္။
"မလုပ္ဘူး"
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ့ညင္းဆန္မႈေၾကာင့္ Lin Jing က အံ့ဩသြားခဲ့တယ္။
"ဘာေၾကာင့္လဲ"
"ဆရာမ Lin၊ အကယ္၍ Huang Jingyang သာထပ္ကခုန္မယ္ဆိုရင္ သူ႕ကိုခ်က္ခ်င္းေက်ာင္းထုတ္မယ္လို႕  ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီးကေျပာတယ္။ အရင္တစ္ခါတုန္းက ဆရာ Guo ကိုလန္႕ေအာင္လုပ္ခဲ့ေတာ့ သူ႕ကိုေက်ာင္းထုတ္မလို႕။ ဒါေပမယ့္ သူ႕အဘိုးကလာျပီးေတာင္းပန္တာနဲ႕ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက သူ႕ကိုဆက္ေနခြင့္ေပးခဲ့တာ။ ဒါေပမယ့္ Huang Jingyang က အာမခံစာေရးခဲ့ရတယ္"
ဖက္တီး Huang Shulang က စကားကိုဒီေလာက္အၾကာၾကီးမေျပာႏိုင္ဘူး။ ဒါကိုေျပာတဲ့လူက အတန္းထဲက Li Lijiuan လို႕ေခၚတဲ့မိန္းကေလးပဲ။

ဆရာမက တအံ့တဩနဲ႕ မ်က္လုံးျပဴးသြားျပီး
"ဒီကိစၥေၾကာင့္ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက Huang Jingyang ကိုေက်ာင္းထုတ္မယ္ေျပာတယ္။ ဒါ႐ူးသြပ္ရာမက်ဘူးလား" ဆိုျပီးေျပာတယ္။ ဆရာမက ခဏေလးေတြးျပီးေနာက္
"စိတ္မပူပါနဲ႕၊ ဆရာမ တာဝန္ယူပါ့မယ္။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးကိုေျပာေပးပါ့မယ္" ဆိုျပီးေျပာတယ္။
ကြၽန္ေတာ္ ေခါင္းခါလိုက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ မခုန္တာက ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးကိုေၾကာက္လို႕မဟုတ္ပဲ အဘိုးကိုကတိေပးထားတဲ့အတြက္ျဖစ္တယ္။
"ဘာေၾကာင့္လဲ"
ပထမတန္းကေလးက သူ႕စကားနားမေထာင္ဘူးဆိုတာကို Lin Jing မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း လက္မခံဘူး။

Huang Shulang က တိတ္တိတ္ေလးထြက္သြားျပီးေတာ့ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီး Han ကိုေခၚလာတယ္။
"ဆရာမ Lin၊ ဒီကေလးကိုခုန္ခိုင္းလို႕မျဖစ္ဘူး။ ျပႆနာျဖစ္သြားမယ္"
ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက အေလာတၾကီးနဲ႕ေရာက္လာတယ္"
"ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက ဘာလို႕ဒီေလာက္အယူသည္းရတာလဲ။ လိပ္ျပာဆိုတာ သဘာဝတရားပဲေလ။ Huang Jingyang ကခုန္တာနဲ႕သူတို႕ေတြေရာက္လာမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါကို ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးနားလည္မယ္လို႕ ထင္ပါတယ္"
Lin Jing က မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ျပီးေျပာတယ္။

"ဆရာမ Lin က သိပၸံကိုယုံတာဟုတ္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ သိပၸံမွာလည္း ထူးဆန္းေထြလာေတြရွိတယ္။ ေက်ာင္းသား Huang Jingyang က ထူးဆန္းေထြလာပဲ။ ဆရာမကဒီကိုေရာက္လာတာ သိပ္မၾကာေသးေတာ့ Huang Jingyang အေၾကာင္းမသိေသးဘူး။ အခ်ိန္နည္းနည္းၾကာရင္ သိပါလိမ့္မယ္။ အဲ့ထူးဆန္းတဲ့အကကို သူ႕ကိုေပးကလို႕မျဖစ္ဘူး။ Huang Jingyang၊ မင္း အာမခံစာေရးထားတာ မွတ္မိတယ္မလား။ ထူးဆန္းတဲ့အက ကရင္ ခ်က္ခ်င္းေက်ာင္းကထုတ္ပစ္မယ္"
ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးရဲ့ကန္႕ကြက္မႈေၾကာင့္ Lin Jing ရဲ့သိပၸံနည္းက်စမ္းသပ္မႈျဖစ္မလာခဲ့ဘူး။

Lin Jing က ခ်န္ေတာင္ရြာကမဟုတ္ဘူး ခ်ိဳေတာင္ျမိဳ႕နယ္ရဲ့တျခားရြာတစ္ရြာကလူျဖစ္တယ္။ အိမ္နဲ႕ေဝးေတာ့ သူက ေက်ာင္းမွာပဲေနရတယ္။

ရြာေက်ာင္းေလးျဖစ္တဲ့ Ba Jiao မူလတန္းေက်ာင္းရဲ့ ဆရာေတြအတြက္အေဆာင္ဟာ အေကာင္းၾကီးေတာ့မဟုတ္ဘူး။ စာသင္ခန္းတိုင္းမွာ ေနာက္အခန္းတစ္ခန္းရွိျပီး အဲ့အခန္းက ရုံးခန္းလည္းျဖစ္သလို ဆရာေတြရဲ့အေဆာင္လည္းျဖစ္တယ္။ အရင္က ဒီေက်ာင္းရဲ့ဆရာေတြက ဒီရြာသားေတြပဲဆိုေတာ့ စာသင္ျပီးရင္ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ္ျပန္သြားၾကတယ္။ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာက အခန္းတစ္ခန္းရွင္းျပီးေတာ့ Lin Jing ကိုေနေစတယ္။
ေက်ာင္းက ျပည္သူပိုင္ကြက္လပ္တစ္ခုမွာ ေဆာက္ထားတာျဖစ္ျပီး ရြာနဲ႕အလွမ္းေဝးတယ္။ ဒါ့အျပင္ ေတာင္ကုန္းနားမွာဆိုေတာ့ ညဘက္ဆိုရင္ ၾကက္သီးထစရာေကာင္းတယ္။

Lin Jing တစ္ေယာက္တည္းေနတာကို ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးက စိတ္မခ်တဲ့အတြက္ ညဘက္ဆိုရင္ အေဖာ္လုပ္ေပးဖို႕ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ကိုေနခြင့္ျပဳထားတယ္။ ပထမတန္းကေလးေတြပဲဆိုေတာ့ ေယာက်္ားေလး၊ မိန္းကေလးခြဲေနစရာမလိုဘူးေလ။
Huang Shulang က ဝမ္းသာအားရနဲ႕ သူေက်ာင္းမွာေနခဲ့ရမယ့္ သူ႕အလွည့္က်မယ့္ေန့ကိုတြက္ခ်က္ေနတယ္။ သခ်ၤာမွာ သုညအျမဲရတဲ့ Huang Shulang အတြက္ကေတာ့ ဒီတြက္ခ်က္မႈၾကီးဟာ သူ႕အတြက္ေတာ့ သခ်ၤာအိုလံပစ္ပဲ။

ကြၽန္ေတာ္က Lin Jing ရဲ့ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္ဝါကိုမၾကိဳက္တဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ့္အလွည့္က်ရင္ အဲ့မွာအိပ္ရမွာကိုမလိုလားဘူး။


Patriarch [Sloth]

Comments

Popular posts from this blog

Lookism